شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
ی

حوزه/ فرماندار ویژه شهرستان کاشان به اتفاق شهردار و جمعی ازمسئولان شهرستان کاشان همزمان با ایام اربعین حسینی با سفربه کشور عراق از مواکب کاشانی ها بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، فرماندار شهرستان کاشان به اتفاق شهردار و جمعی از مسئولان این شهرستان همزمان با ایام اربعین حسینی در سفر به کشور عراق از مواکب کاشانی ها بازدید کردند.

در این سفر فرماندار و شهردار کاشان همچنین با حضور در جمع خادمان زوار حضرت سیدالشهداء(ع)، از زحمات گروه پاکبانان اعزامی شهرداری کاشان به کربلا تقدیر کردند.

بازدید از مواکب علی ابن امام محمد باقر(ع)، وارثان شهید اردهال ، موکب العباس(ع) و... وتقدیر زحمات خادمان از دیگر برنامه های مسئولان کاشانی به کشور عراق بود.

فرماندار ویژه و شهردار کاشان همچنین در دیدار با یوسف مکی گناوی، استاندار نجف،ضمن اشاره بر گسترش روابط و همکاری های فی مابین به تقویت هرچه بیشتر دیپلماسی علمی با توجه به حضور دانشجویان عراقی در کاشان و انتقال تجربیات در موضوعات باز آفرینی شهری و بهسازی بافت های تاریخی تاکید کرد.

گفتنی است، در اربعین امسال در مجموع ۸۳ نفر پاکبان عاشقان خدمت رسانی به زوار از شهرداری کاشان به منظور تنظیف معابر در شارع قبله الحسین (ع) و شارع التربیه کربلا همراه با ۲ راننده دستگاه پرس حمل زباله و یک دستگاه نیسان و ۱۰ دستگاه ون اعزام شدند و همچنین موکب فرهنگی در مرز خسروی به مدت دو هفته با هدف معرفی شهدای دارالمومنین کاشان برپا شد.

انتهای پیام./

بازید فرماندار و شهردار کاشان از مواکب کاشانی در عراق

بازید فرماندار و شهردار کاشان از مواکب کاشانی در عراق

بازید فرماندار و شهردار کاشان از مواکب کاشانی در عراق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha